vrijdag 26 februari 2010

En nu? (Af)wachten......

Ja hoor, ze is er weer.
De geplande dagopname werd tóch een nachtje slapen helaas. We hadden alles prima geregeld, mijn dochter en ik, maar door omstandigheden werd de operatie zó laat (na vijf uur) dat ik niet meer de fut had om laat op de avond nog naar huis te gaan. Sneu voor mijn dochter die nu echt de hele dag voor Jan met de korte achternaam heeft zitten wachten.......de schat!
Vanmorgen om half tien stond ze er alweer, maar nu ging ik mee hoor.
"Het" is dus verwijderd en "het" wordt nu dus onderzocht in Utrecht. En ik heb een afspraak voor volgende week donderdag (10.15 uur) om de uitslag te krijgen.
In de tussentijd........weer dat vreselijke (af)wachten.

Wil ik nog even vermelden dat het ons allemaal ontzettend goed doet te merken dat er zóveel mensen meeleven. Oók naar mijn zoon en dochter toe.

3 opmerkingen:

  1. De laatste spannende week zullen we maar zeggen... hou je taai! Oet mor'n! ;-)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de eerste hobbel is genomen.op naar de volgende.
    succes de komende week.
    johan.

    BeantwoordenVerwijderen