vrijdag 5 februari 2010

Wat een dag.....

Even terugkijken op de afgelopen dag......
Eigenlijk toch best wel redelijk geslapen. Kon ook haast niet anders, ik was echt bekaf. Heel wat telefoontjes en berichtjes gehad van lieve, meelevende mensen. Ik kan je wel vertellen dat dat enorm goed doet.
Vanmiddag belde mijn zoon; zal ik een nachtje komen? Mijn werk gaat niet door.....Fijn zeg, heb ik de hond heerlijk bij me.....hij wéét hoe fijn ik dat vindt.
Wat een heerlijke kinderen heb ik toch. Ieder op hun eigen manier zijn ze er voor mam.
Vanavond uit geweest naar een benefiet concert voor Haïti. Allemaal lokale artiesten maar als "grande finale" een optreden van Ernst Daniël Smit met Henk Ruiter. In één woord GEWELDIG. Muziek.....to live without my music is impossible to do......
Kortom....eigenlijk helemaal geen gekke dag geweest. En dat geeft weer een klein beetje energie.....

2 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen dat het een leuke avond was, goed dat je toch bent gegaan! ;-)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer een beetje van opgekikkerd bent! Herma.

    BeantwoordenVerwijderen