woensdag 17 februari 2010

Weer een stapje......

Het is woensdagochtend, zeven uur, een bijna "onmenselijke" tijd voor mijn doen. Straks naar het ziekenhuis voor het pré-operatieve onderzoek. Mijn bloeddruk, die tóch altijd al verhoogd is, zal zo zachtjes aan wel de pan uitrijzen.....dit lange wachten en deze onzekerheid gaan me een beetje nekken. Sinds maandag zit ik er een beetje door. Wachten op een uitslag is tot daar aan toe maar zó lang......nee, dat is niet leuk meer. Het enige positieve hieraan is, is dat werkelijk iedereen uit mijn omgeving zo ontzettend meeleeft en alle begrip heeft.
Straks zijn we weer een stapje dichterbij, dichterbij een eind aan al die onzekerheid.

3 opmerkingen:

  1. Gelukkig weten we nu ook dat de operatie in ieder geval doorgaat!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil je heel veel sterkte wensen voor aankomende week. Ik duim voor je.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Kanjer

    Wat ik hier uit begrijp is dat de operatie gelukkig is door gegaan en nu nu gaan we met zijn allen kei en kei hard duimen dat de uitslag
    gunstig is...heel veel sterkte nogmaals
    dikke knuffelss Jootje

    BeantwoordenVerwijderen