donderdag 11 februari 2010

En nóg geen uitslag.....

Tien uur......mevr. Wemekamp...komt u maar mee. Zo zeg, nog geen vijf minuten hoeven wachten. Nu zullen we dus horen wat er aan de hand is....dácht ik dus. Nóg is uit de biopsie niet duidelijk geworden of het goed of kwaadaardig is. Wat nu? "Het" moet operatief verdwijderd worden, een dagopname onder algehele narcose. Woensdag het pré-operatief onderzoek en naar alle waarschijnlijkheid de 25ste de operatie. "Het" wordt dan opgestuurd en na 5 werkdagen zal ik dán toch echt de uitslag krijgen.
Helemaal somber ben ik niet....de arts heeft tenminste niet gezegd dat het een duidelijk kwaadaardige tumor is. In feite kan het nog steeds alle kanten op. Afwachten dus maar weer. Afwachten......het begint een rotwoord te worden.

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad... afwachten maar weer! Kop op! Dikke knuff!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat ben ik blij dat ik woensdag nou eens met je mee kan! Knus van je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi kanjer

    Je weet wat ik ga zeggen kom op moed
    houden zoals je altijd tegen mij gezegd heb
    en me er steeds door heen gesleept heb als ik
    ff niet meer kon zal ik hoe dan ook jou bij
    staan en mocht er echt iets ergs aan de hand zijn
    wat we allemaal niet hopen dan kom ik je op
    zeker bezoeken in het zkh oke

    dikke steunknuffelsssss Jootje

    BeantwoordenVerwijderen