woensdag 3 maart 2010

Tja.....

Heb ik me in het begin wel eens afgevraagd of ik moedig genoeg zou zijn mocht dat nodig zijn, ik had me beter af kunnen vragen of ik genoeg geduld zou hebben mocht dat nodig zijn. Want mocht iedereen, net als ik, gedacht hebben dat er nú toch echt niets meer mis kon gaan.....vergeet het maar. Vanmiddag kreeg ik telefoon uit het ziekenhuis dat de afspraak voor de uitslag verzet wordt naar maandag 14.50 uur. Waarom? Omdat de uitslag absoluut niet voor het weekend binnen is en het dus totaal zinloos is. Hoe dat kan? Wel, de operatie werd dus zó laat (TE laat) om "het" nog dezelfde dag opgestuurd te krijgen. Dát werd dus vrijdag. Tel daar dus 5 werkbare dagen bij op en ziedaar......maandag de uitslag. Waarom ze daar nu pas achterkomen? Tja, in een ziekenhuis werken dus ook gewoon mensen en waar mensen werken kunnen nu eenmaal foutjes gemaakt worden.
Wat dit met me doet? Even een flinke dip en dan toch maar een keer diep, héél diep zuchten en doorgaan met ademhalen. Want of ik nu boos ben of verdrietig, het wordt er totaal niet anders van.
Vraag me nu wel af of er werkelijk niet iets is wat er nu nog tussen kan komen. Maandag 14.50 uur, eerder geloof ik het niet.......
Wie nu tegen me zegt:"afwachten dus maar weer" kan van mij dus een ram voor z'n kop krijgen. Afwachten......welke halve zool zou dat woord uitgevonden hebben?

12 opmerkingen:

  1. Hihi.... ik durf het niet te zeggen hoor! ;-)
    Take care...

    xoox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vreselijk!! Daar wordt je echt niet goed van zeg.....
    Sterkte hoor zussie! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Betty,
    Ik wil jou en je gezin heel veel kracht toewensen om deze vreselijk moeilijke tijd door te komen. Laat het maar snel maandag zijn, niets is zo erg als die onzekerheid! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge hier zou je toch echt van in een dip raken, heel veel sterkte met het wachten en zal maandag voor jullie duimen. XXX Sammie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. .................
    met m'n arm om je heen...
    veel liefs
    dikke tút

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dan is het heel belangrijk hoe zo'n mededeling gebracht wordt, kil en zakelijk of met aandacht en gevoel.
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte Betty, die onzekerheid is zo erg he, maar je komt zo moedig over...soms moet je je ook even neerleggen bij dingen die niet gaan zoals je zou willen (maar het kost zoveel kracht!) Ik wens je veel kracht toe, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge jonge, wat een domper weer zeg, het duurt allemaal al zo lang. Heel veel sterkte en we zullen aan je denken maandag.

    Groetjes,
    Anita Wijnhoud

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil u en uw familie heel veel sterkte wensen in deze zeer moeilijke tijd waarin het afwachten misschien nog wel het moeilijkste is, je weet niks je zit in onzekerheid, uitslagen zijn niet binnen en dat vergt zoveel van een mens....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve sterke kanjer die je der bent

    Wat een geklo allemaal zeg..dan weer dit dan weer dat ja en waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt dat weten jij en ik dat weet iedereen wel toch..maar wat dit met je doet weet ik als geen ander en zal de laatste zijn die dat rot woord gebruiken zal...kan van alles gaan zeggen tegen je hou je taai hou moed enz enz maar het schiet geen bal op , wens jou onwijs veel kracht toe as maandag en wees maar blij met je lieve dochter en zoon..en voor hun is die rot onzekerheid over mans net zo verschrikkelijk ook al gaat het hier om jezelf...hopelijk heb je boy dit weekend lekker bij je als afleiding..denk aan je en een superdikke kusssss van mij erbij
    liefssssss Jootje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oja kanjer als het helpt om ff te rammen tegen mijn kop ga gerust je gang he..rammen tegen een kussen wil ook nog weleens helpen al je frustaties van je af te slaan maar tegen mij mag je dat altijd doen..en je weet ben der voor je nogmaals hele dikke kussss jootje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Betty, heel veel sterkte vandaag. Wachten is altijd vreselijk, maar in dit geval helemaal. Ik zal aan je denken.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen