maandag 23 november 2009

Mijn dochter


Of ze het leuk zal vinden weet ik niet maar dit stukje gaat over mijn dochter......
Nu weet ik best dat alle moeders hún kind(eren) het knapst, het leukst, het meest bijzonder vinden maar deze moeder is echt wel een beetje (erg) trots op haar dochter.
Een paar jaar geleden is ze (samen met wat toen nog haar vriend was) naar Amerika geweest om mijn zusje met haar gezin daar op te zoeken. Daar maakte ze kennis met het fenomeen "scrappen". Kort gezegd; op een speciale manier foto's inplakken én kaarten maken (Oei.....hier ga ik vast commentaar op krijgen) NIET te vergelijken met 3D kaarten maken want dán maak je een nog ergere fout dan ik.
Maar goed.....wat als een leuke hobby begon is onderhand uitgegroeid tot wel iets meer dan dat. Ze is al bij verschillende sites als designer aan het werk. Zo ook bij iemand die een paar bladen uitgeeft en.......jawel......dit weekend met haar derde boek op de markt is gekomen. En ook daar staat werk van mijn dochter in. Mag je als moeder toch wel een beetje trots op zijn?
En voor alles wat ik hier verkeerd heb gezegd mag ze me corrigeren, dat zie ik dan wel. En jullie ook natuurlijk.......
Maar één ding valt niet te corrigeren......dat deze moeder trots is op wat haar dochter in de loop van de tijd al gepresteerd heeft.
Wil je er meer van zien? Dat kan.......http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
(klik op de foto voor een vergroting)

6 opmerkingen:

  1. Haha, wat ben je ook een lekker ding!!
    Moge duidelijk zijn dat de pagina die je hier laat zien, één van mijn allereerste Lay-Outs is hè....?! Misschien kan je dat er nog even bijzetten, verder heb ik er niets aan toe te voegen.... LOL!!

    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt alle reden om trots te zijn hoor. Ze maakt mooie creaties en is ook nog eens een heel lieve meid!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag zeker trots zijn op haar hoor, niet aleen om haar creaties maar ook om wie ze is, ze is een schatje.

    XXX Sammie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zeg die eerste lo's!!
    Ben er dan ook best een beetje trots op dat mijn lieve nichtje de scrapkunst bij mij in het verre Enterprise heeft ontdekt. Ik herinner mij het als de dag van gisteren, de halloween workshop waar we samen met Elisa, Michael en mijn beste vriendin Kelley aan deelnamen!
    Af en toe slaat de heimwee wel eens toe....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo mama van Hanneke
    Op zo'n dochter mag je zeker trots zijn! En niet alleen is Hanneke een fantastisch goede scrapper, maar ook nog eens een ontzettend lieve meid!
    Heb trouwens meteen even lekker zitten lezen op je site....ziet er heel erg leuke uit! Veel succes verder.
    Groeten, Je@net (een scrapvriendinnetje van Hanneke)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nahhhh je mag trots zijn op je dochter. Ze maakt de mooiste dingen en het is ook nog een schatje. mvg Jolanda Meurs (scrapgenoot van Hanneke)

    BeantwoordenVerwijderen