donderdag 8 juli 2010

Dubbel feest...

Tja, zo wordt het "slechte" nieuws zo weer door goed nieuws gevolgd.......word ik eind oktober voor de eerste keer oma, het tweede kleinkind is ook al onderweg! Half december zal er nóg een baby zich mijn kleinkind mogen noemen. Wat een rijkdom!
Ik vind het wel heel bijzonder hoor; dochter en schoondochter tegelijk zwanger, de kinderen die straks bijna even oud zijn. Hoe leuk wil je het hebben.
Maar het allerbelangrijkste, bij allebei is het kindje zó ontzettend welkom. En bij allebei verloopt het allemaal nog steeds volgens het boekje.
Maar oh, wat heeft deze a.s. oma een armoe met die twee meiden.....zwanger zijn met deze temperaturen valt om de drommel niet mee. En IK kan het weten.....heb het zelf 2 keer mogen ervaren. Ik denk dus dat het van hen af en toe wel even ijsblokjes mag gaan regenen.
Ik wens ze allebei dan ook heel veel sterkte!

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd he, word je zo maar 2 x oma! Haha! En inderdaad... het valt niet altijd even mee, zeker niet met 35 graden! Poeh... ;-)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen