zaterdag 19 juni 2010

Einde oefening......


Woensdag is de knoop definitief doorgehakt.....het is einde oefening voor mij in de zorg. Fibromyalgie, artrose én spierreuma gaan helaas niet langer samen met de toch behoorlijk zware zorg. En nu? Kijken of er toch nog iets anders mogelijk is wat toch enigzins aan de zorg gerelateerd is. En anders tóch de blik maar wat verruimen en iets verder om me heen kijken.
't Is best moeilijk.....mijn hart lag én ligt immers bij de zorg. Ook dat aloude "afwachten maar weer" maakt het er niet leuker op helaas. Toch proberen we maar positief te blijven en de moed erin te houden.
Gelukkig krijg ik veel steun van familie, vrienden en collega's.....en die laatsten houden me voorlopig nog wel even bezig ook met allerhande klusjes. Fijn dat ik op die manier toch nog iets kan betekenen.

2 opmerkingen:

  1. Best hard om het zo te lezen hoor... ;-)
    Je bent sterk, en het gaat helemal goedkomen, op welke manier dan ook! Dikke knuff!

    Lfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat hoop en bid ik dat je iets kan vinden dat helemaal bij je past!
    Dikke kus van je zus!

    BeantwoordenVerwijderen