vrijdag 4 juni 2010

Ik ben verliefd.......

Goed gelezen......54 jaar en hartstikke verliefd!
Gisteren heeft mijn dochter de 20 weken echo gehad en kwamen de aanstaande mama en papa even langs om de foto's te laten zien. En ja, toen viel ik als een blok voor dat kleine mensje in wording wat al zo heerlijk eigenwijs bezig was, een acrobaatje leek het wel. Met één van de handjes bewoog het alsof het in een oogje wreef......linker handje op het rechterbeentje en andersom ook......zo ongelooflijk lief en mooi om te zien.
Ze is nu dus op de helft van de zwangerschap en ik kan haast niet wachten om dat kleine mensje te vertellen hoe deze oma er naar uitgekeken heeft om hem/haar in de armen te kunnen sluiten.
Ik ben hartstikke verliefd........op dat kleine mensje in wording!

2 opmerkingen:

  1. Ahh... ik dacht effen.... maar deze verliefdheid is voor eeuwig! Geniet er mar van, maar nog even geduld....

    Kus van je zus!

    BeantwoordenVerwijderen