zaterdag 2 oktober 2010

Pink Ribbon


Oktober is internationaal de maand van de borstkanker. De stichting Pink Ribbon is een fondsenwervende organisatie die aandacht vraagt voor borstkanker en de bewustwording van de risico's op borstkanker wil verbeteren. De campagne heeft dit jaar de titel "Jij steunt, Pink Ribbon helpt" meegekregen.
Wie mij vaker volgt via Blogger zal het niet vreemd vinden dat ik hier aandacht aan besteed. Ik besef me nog steeds terdege dat er velen zijn die minder geluk hebben dan ik gehad heb.
Ik steun Pink Ribbon door een armbandje te kopen in de webshop. Voor wie daar ook een kijkje wil nemen...... http://www.pinkribbon.nl/
Als laatste wil ik nog iedereen die het gevecht tegen borstkanker wél aan moet gaan heel veel kracht en sterkte wensen!

1 opmerking:

  1. Ik heb in ieder geval het magazine gekocht, en bijna in 1x uitgelezen... zet je allemaal wel weer aan het denken hoor....

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen