zaterdag 26 september 2009

afscheid....

Vandaag heb ik afscheid genomen van een site waar ik eigenlijk al best lang op zat. Het waren m'n eerste stappen om eens wat verder rond te kijken wat er zoal allemaal mogelijk is op het internet.
Heb kennis gemaakt met veel verschillende mensen én er een paar goede vrienden aan over gehouden. Zelfs een keer een meeting meegemaakt wat op zich best leuk was.
En dan toch vertrekken.......dat is zo'n gevoel van...een periode afsluiten. Er zijn veel dingen gebeurd die nu allemaal een plekje hebben gekregen en waarvan ik vind dat die nu wel tot het verleden behoren. Dus ja......een dikke streep onder netlog.

1 opmerking:

  1. Ik denk dat ik je voorbeeld dan maar ga volgen en ook bij Metlog weg ga... Per slot zat ik er voor jouw verhalen die ik nu hier kan lezen!

    BeantwoordenVerwijderen